Kunde
Trinity Hotel og Konference
År
2024
Indeholder
Logo og identitet
Kernefortælling
Hjemmesider
Markedsanalyse
Film og foto
Tekstforfatning
ESG
Kunde
Trinity Hotel og Konference
År
2024
Indeholder
Logo og identitet
Kernefortælling
Hjemmesider
Markedsanalyse
Film og foto
Tekstforfatning
ESG
Trinity Hotel og Konference er et anerkendt hotel for både professionelle og private, der søger de helt rette rammer til et ophold i naturskønne omgivelser lige ved Lillebælt.
I et tæt samarbejde med Trinity Hotel og Konference fik vi muligheden for at modernisere konferencehotellets brand og styrke deres online tilstedeværelse med en samlet pakke af løsninger lige fra ny visuel identitet til nyt website.
BEHOV
Trinity Hotel og Konference stod over for udfordringen med at opdatere deres brand for endnu bedre at kunne afspejle deres kvalitet og unikke tilbud. De havde derfor behov for en samlet løsning, som både opdaterede deres visuelle identitet og styrkede deres digitale tilstedeværelse og den samlede kommunikationsstrategi.
HANDLING
Logo, visuel identitet og designmanual: Vi designede et nyt logo og en omfattende designmanual, som definerer brugen af nye designelementer, billedestil og logo, så der sikres visuel sammenhæng på tværs af alle konferencehotellets kanaler.
Website: Vi udviklede et helt nyt website med afsæt i den nye grafiske linje. I tæt samarbejde med Trinity Hotel og Konference skabte vi en ny og endnu mere brugervenlig sidestruktur. Derudover står vi for hosting og løbende service af det nye website, så det altid er opdateret.
Content creation: Vi har stået for tekstforfatning af alt indhold til det nye website samt design af en ny ikonpakke i forlængelse af den nye designlinje. Vi har derudover haft ansvar for produktion af nye billeder og videoer sammen med forskellige samarbejdspartnere. Alt sammen for at præsentere hotellets faciliteter, services og personale på en flot og professionel måde.
Kernefortælling, payoff og tone of voice: Vi udviklede og faciliterede en workshop om kernefortælling, hvor vi dykkede ned i essensen af Trinity Hotel og Konferences historie, identitet og unikke værditilbud. Resultatet blev en samlende kernefortælling og et stærkt payoff: ’Hvor ekstra er standard’. Derudover udarbejdede vi en guide til konferencehotellets tone of voice for at sikre konsistens i al kommunikation på alle kanaler.
ESG workshop og rapportering: Vi havde også ansvar for udvikling og facilitering af en workshop for ledelse og bestyrelse med fokus på identificering og prioritering af ESG-indsatsområder. Resultaterne fra workshoppen mundede ud i udarbejdelsen af en ESG-rapport, som har til formål at fremhæve og dokumentere Trinitys initiativer over for relevante interessenter.
UDBYTTE
Vores pakkeløsning for Trinity Hotel og Konference har fokuseret på at øge synligheden og på at optimere konferencehotellets digitale tilstedeværelse på tværs af forskellige kanaler såsom sociale medier, hjemmeside og online bookingplatforme. Vores løsninger har gjort det lettere for potentielle gæster at finde og booke deres ophold på Trinity Hotel og Konference. I en konkurrencepræget branche har vores pakkeløsning, med fokus på digitale løsninger og brandstyrkelse, fået konferencehotellet til at skille sig ud og tiltrække både konferencearrangører og private gæster.
Ved at kombinere humor med det informative budskab ramte kampagnen plet blandt målgruppen. Resultatmæssigt blev appen downloadet 14.036 gange i kampagneperioden. I første uge af kampagnen, er det en stigning på hele 377%.
Kathrine Lodberg Khamis — +45 3165 7031 — kathrine@grobowski.dk
Hent gratis e-bog om ESG
Udfyld nedenstående formular og få tilsendt vores guide til ESG-rapportering.