Skip to main content

Ensret jeres kommunikation og markedsføring med en stærk kernefortælling

En kernefortælling er et udtryk for en virksomheds værdier, som gør virksomhedens historie og kultur synlig for alle. Sagt på en simpel måde er kernefortællingen jeres ’hvorfor’. Hvorfor I blev til, og hvorfor I eksisterer.

Med en gennemarbejdet kernefortælling får I et vigtigt kompas, som kan styre retningen for jeres samlede kommunikation både internt og eksternt. Formålet med en kernefortælling er at sætte fokus på netop det, der får kunder og medarbejdere til at vælge jeres virksomhed til fremfor konkurrenterne.

Kernefortællingen kan bruges som en rød tråd i jeres kommunikation og marketing, så I altid har en klar idé om, hvad I formidler til jeres kunder, og hvor I som virksomhed skal bevæge jer hen. Alt sammen med henblik på at forbedre jeres forretning på flere niveauer.

I enhver virksomhed giver det pote at have et formål, der er større end blot profit. Et dybere formål for at sikre den bæredygtige vækst og innovationen i virksomheden samt tiltrækning og fastholdelse af kvalificerede medarbejdere.

Der er uden tvivl mange fordele ved at have en stærk kernefortælling, og netop derfor er det en god idé at investere tid og energi i at opbygge en autentisk kernefortælling. Lad os invitere jer på en workshop, så vi i fællesskab kan få skabt en stærk kernefortælling for jeres virksomhed.

Har du lyst til at høre mere om kernefortællinger? Lad os tage en uforpligtende snak – det koster ikke noget. Alexander er klar til at ringe dig op.

Se cases med kernefortælling

Ja tak, ring mig op!

    Ja tak, ring mig op!

      Kernefortælling