Sammen skaber vi resultater

Sammen med vores kunder skaber vi dagligt resultater.

Vores kunder siger

Christa KjøllerSekretariatschef, Det Etiske Råd

Grobowski har skabt en ny visuel identitet og design linje for hhv. Det Etiske Råd og Den Nationale Viden skabsetiske Komité. Designlinjerne er tidssvarende i deres udtryk og opfylder til fulde behovet for at anvende designet fleksibelt på vores mange målgrupper og forskellige platforme. Den visuelle identitet trækker tillige tråde ind i den samlede visuelle identitet under Ministeriet for Sundhed og Ældre.

Tina BerggrenProdukt manager, Falengreen

Grobowski blev stillet opgaven at designe et emballagekoncept til en ny serie alkohol-produkter. Grobowski gik til opgaven med stort engagement og kreativitet. Vi oplevede en professionel sparring i en uformel omgangstone. Resultatet blev yderst tilfredsstillende.

Torben HolmProjektleder, Red Barnet Ungdom

Grobowski leverede et godt produkt, der matchede Red Barnet Ungdoms ønsker, forventninger og budget. De forstod at skubbe til organisationen uden at vælte den, og deres arbejde var prissat. Derudover vil jeg særligt fremhæve, at Grobowski i høj grad besad den tålmodighed og rummelighed, som samarbejdet med demokratiske ungdomsorganisationer i sin natur kan kræve.

Carsten GraffForfatter

Grobowski har lige fra begyndelsen været grundige, tålmodige og fantastisk fleksible. Som PR-bureau har de mest af alt været vedholdende, og det giver resultater. PR har ry for at være ren gambling, og det tiltaler mig derfor meget, at Grobowski også selv tager en del af risikoen.

Thomas VaranBusiness Development Manager and Sales Director, Trapeze

Grobowski er dygtige håndværkere! Teamet har en æstetisk forståelse af, hvad det rigtige visuelle udtryk kan gøre for en virksomhed, og i vores tilfælde ramte de inden for målskiven allerede første gang. Derudover er de hverken højtravende eller akademiske i deres tilgang til design. Vores samarbejde har tværtimod båret præg af, at vi har haft en naturlig dialog i øjenhøjde og respekt for hinandens holdninger. Og så leverer de bare – også under urimelige deadlines. Hos Grobowski er der altid en løsning på problemerne.

Mia N. GregersenCCO / Salgs- og Kommunikationschef, Naturhistorisk Museum Aarhus

Vi er super glade for vores nye logo, som opfylder vores behov for at spejle fortiden og pege ind i fremtidens Nature & Science Museum på Aarhus Ø. Samarbejdet med Grobowski har været præget af indlevelse, faglig professionalisme og forståelse for vores DNA og en oprigtig interesse i at hjælpe os godt på vej.

Johan BergholtHead of online og marketing, Visit Aarhus

Vi har de seneste år arbejdet sammen med Grobowski om en helt række projekter. De har for eksempel designet vores turistmagasin, animeret film til vores infoskærme, udarbejdet content til vores forskellige platforme og udviklet hele turistkampagner. Hos Grobowski får vi altid engagerede medspillere, krøllede hjerner, dygtige designere og kommunikatører, som altid hjælper os sikkert i mål med både store og små projekter.

Mads SchnejderPurchasing Manager, WAG Group

En vild idé om at lave et fysisk katalog, fik Grobowski konkretiseret og effektueret til stor tilfredshed. Grobowski har taget ansvar i processen og leveret et produkt, der uden tvivl har overgået vores forventninger.

Anette Bjerregaard JensenKommunikation og markedsføring, Midttrafik

Grobowski leverer idéer, koncepter og design for Midttrafik, der skaber opmærksomhed og ændrer adfærd. Idéerne er originale, kvaliteten er i top – og alt er lavet i øjenhøjde med både os og vores kunder.

Trine Ribergaard SkammelsenProjektdirektør, Kongelundens Sekretariat

Vi har været glade for samarbejdet med Grobowski. De formåede at gribe bolden, og vi fik i godt og effektivt fællesskab opbygget en grafisk identitet og en hjemmeside for Kongelunden Aarhus. De er dygtige grafisk og er gode samarbejdspartnere. Visionært, effektivt og agilt.

Alexandra BalshøjMarketing og communication manager, Cryos International

Grobowski lavede et super fleksibelt og kreativt koncept til vores nye donorkampagne. Den fungerer i vores afdelinger i både indland og udland og til rekruttering af både æg- og sæddonorer. Kampagnen afmystificere det at være donor, samtidig med at den viser, at vores donorer er helt almindelige mennesker med hjertet på det rette sted. Det er vigtigt for os at kommunikere – både til potentielle nye donorer, men faktisk også til vores kunder. Samarbejdet med Grobowski har været nemt. De har forstået, hvad vi ville, overholdt tidsplanen og har generelt været på hele vejen igennem. Vi er godt tilfredse!

Jan Vinther LaursenDirektør og ejer, Bone’s Restauranter

Grobowski har været en vigtig del af Bone’s spændende rejse siden 2013, hvor kæden har oplevet stor vækst og flot resultatudvikling. Grobowski er en prioriteret samarbejdspartner, der med deltagelse, indsigt, stor fleksibilitet og engagement er virkelig vigtig for Bone’s. Grobowski er altid ’på’ og parate til at reagere og deltage, hvis virkeligheden kalder på hurtig indsats eller korrektion. Vi deler indsigt og overvejelser med Grobowski, og vi oplever, at der kvitteres med stor lyst til at gøre en forskel. Alle omkring Grobowski er behagelige og ordentlige mennesker – og det trækker ikke fra, at de også holder af spareribs.

Anja MathiesenKommunikationsmedarbejder, AarBus

På trods af Covid-19 udfordringerne har Grobowski leveret et flot logo og en genkendelig visuel profil, som matcher vores ønsker og vision. Den indledende workshop og idéfase var særdeles god, og vi er rigtig glade for det slutprodukt, vi står med i dag.

Mathias KehletSalgschef og netværksfacilitator, Bakken Bears

Grobowski har skabt et grafisk udtryk for os, som understøtter den identitet, vi længe har søgt! De har ramt plet i forhold til de ønsker og drømme omkring den visuelle identitet, vi har efterspurgt. Et fantastisk samarbejde mellem Danmarksmestrene i Basketball og Danmarksmestrene i grafisk design.

Målbare resultater

Ikke alle opgaver er målbare, men vi har fundet nogle som er.
ROI (Return On Investment) på Facebook-kampagne

Vi designer grafik og varetager mange SoMe-kampagner for Bone’s Restauranter. Indtjeningen på denne specifikke Facebook-kampagne lød på hele 1.471.869 kr. med et annoncebudget på 15.000 kr.

Visninger på kampagnefilm til SoMe

Vi producerede film til Talent til Danmark i samarbejde med Headstart. Filmene blev brugt til at rekruttere udenlandsk faglært arbejdskraft og linkede til jobopslag. 45.000 personer klikkede sig ind på jobopslagene. 2.382 personer søgte job via kampagnen og 4.500 personer har tilmeldt sig nyhedsbrevet.

Øget salg til koncerter

Grobowski hjalp Atletion (Aarhus Stadion) med en ny skilteserie til deres koncertafvikling. Det resulterede i en stigning på 47,6 % på salg af øl, vand og cocktails pr. koncertgæst (i forhold til det gennemsnitlige salg). Salget er målt på baggrund af tre koncerter.

Bedre interaktion på SoMe-kampagne

Vi idéudviklede og designede kampagnen ‘Nogle redder liv – andre giver liv’ for sædbanken Cryos. Målt på interaktion og reach fordoblede Cryos sin synlighed på SoMe. Og cost per lead faldt med 75%, mens antallet af ansøgere var på index 113. Målt efter de første to uger i Danmark og sammenlignet med perioden før kampagnestart.

Antal personer nået med et ‘ikke betalt’ opslag på Facebook

Vejen til dine kunder er med de sociale medier blevet kortere, men det koster penge at nå langt ud. Medmindre du laver intelligente og kreative opslag, som folk liker og deler. Vi lavede et opslag på Facebook for Bone’s Restauranter som blev set af 940.398 personer og fik 28.543 kommentarer.

Downloads af app vi har designet

I sommeren 2013 designede vi AkutHjælp App’en for Danske Regioner. App’en fungerer som samlet indgang til landets skadestuer, apoteker og meget andet. I app’en får man aktuelle ventelister, opdaterede telefonnumre, rutevejledning og meget andet. AkutHjælp App’en er nu at finde på flere end 750.000 mobile enheder i Danmark.

Øget salg med ny webshop

Vi har designet Bone’s Restauranters hjemmeside. I den forbindelse redesignede vi hele take away-siden, så den er blevet mere brugervenlig, intuativ og salgsoptimeret. I den forbindelse er omsætningen i Take Away steget med ca. 35%.

Vi lykkes med 8 ud af 10 pressemeddelelser

I en PR-verden hvor alt for mange kunder betaler i dyre domme til PR-bureauer uden handlekraft, så er vi utroligt stolte at vores succesrate i Grobowski. 8 ud af 10 presseaktiviteter lander nemlig i pressen, til glæde for vores mange PR-kunder.

Best friends forever

Vi ser vores kunder som BFF. De er årsagen til, at vi eksisterer og hver dag bliver udfordret.

Kommuner, regioner og ministerier
Landsdækkende kæder
Foreninger og skoler
Øvrige udvalgte
Kultur
Ejendomsudvikling og projektsalg
Iværksættere og startups
Grobowski er stolt sponsor af