Kunde
Region Syddanmark
År
2013
Indeholder
Logo og visuel identitet
Film og animation
Tryksager
Online markedsføring
Hjemmesider
Merchandise
Outdoor bannere
Kampagne
SoMe
Apps
Kunde
Region Syddanmark
År
2013
Indeholder
Logo og visuel identitet
Film og animation
Tryksager
Online markedsføring
Hjemmesider
Merchandise
Outdoor bannere
Kampagne
SoMe
Apps
I forbindelse med regionsvalget i november 2013 lancerede Region Syddanmark ‘Syddanske Dage’. En weekend, sprængfyldt med spændende tilbud til borgerne, som med egne øjne kunne se, hvad regionen beskæftiger sig med.
I forbindelse med Syddanske Dage slog institutionerne i Region Syddanmark dørene op for at invitere regionens borgere til en lang række spændende oplevelser for hele familien. Vi hjalp med markedsføringen af Syddanske Dage, så flest mulige kunne tage del i weekendens mange aktiviteter.
BEHOV
Region Syddanmark havde behov for at få spredt budskabet om at deltage i Syddanske Dage, så regionens borgere kunne blive opmærksomme på alle de spændende aktiviteter i løbet af weekenden.
HANDLING
Grobowski stod bag kampagnematerialet i form af hjemmesider, print, online annoncering og TV-reklame, som blev vist på TV2 Syd og TV2 Fyn. Desuden lavede vi en visuel velkomstpakke til hver institution, bestående af beachflag, plakater, balloner, badges, Yo-Yo’er og meget andet.
UDBYTTE
Vi fik markedsført Syddanske Dage på tværs af forskellige kanaler i et genkendeligt visuelt univers, som var med til at tiltrække en masse borgere til regionens aktiviteter.
Peder van der Schaft — +45 3022 3344 — peder@grobowski.dk
Hent gratis e-bog om ESG
Udfyld nedenstående formular og få tilsendt vores guide til ESG-rapportering.