PR Webinar:

Sådan opnår du positiv omtale i medierne

Pressen er en troværdig kommunikationskanal, når det gælder om at udbrede din virksomheds eller organisations budskaber. Men hvad skal der egentlig til for at opnå positiv omtale i medierne? Få svaret ved at tilmelde dig vores gratis webinar om PR, så du er godt klædt på til din næste presseaktivitet.

De fleste virksomheder bruger mange penge på at annoncere deres salgsbudskaber gennem forskellige kanaler. Men mange overser den oplagte mulighed i at flytte en en del af markedsføringsbudgettet over i strategiske presseindsatser, hvor man kan øge troværdigheden i virksomhedens kommunikation.

Ved hjælp af presseomtale er det nemlig muligt at præge vigtige beslutningstagere, købestærke forbrugere eller potentielle samarbejdspartnere. Men det kan være svært at komme godt i gang med PR. Hos Grobowski hjælper vi dig meget gerne på rette vej. Tilmeld dig vores gratis webinar om positiv omtale i medierne og bliv klogere på, hvordan du lykkes med pressearbejdet.

Tilmeld dig nu

Vi afholder månedligt et webinar om PR for alle, der er interesserede i at styrke deres viden om strategisk pressearbejde. Det eneste, du skal gøre, er at vælge en af datoerne og tilmelde dig via linket, hvorefter du modtager en infomail med link til vores webinar. Efter webinaret får du også tilsendt vores gratis E-bog med 21 effektive tips til succesfuld PR.

Fra research til resultat

Gennem vores webinar får du indsigt i en lang række brugbare tips til din næste presseaktivitet. Vi afdækker hele processen fra research og formidling til mediekontakt og evaluering. På den måde bliver du godt rustet til selv at skyde pressearbejdet i gang, så du kan skaffe positiv omtale i de danske medier til din virksomhed eller organisation.

Grobowskis journalist og PR-specialist, Alexander Loft, har i en årrække beskæftiget sig med strategisk pressearbejde for flere store og mellemstore virksomheder. Under webinaret guider han dig igennem de mest væsentlige aspekter af PR. Alt sammen trin for trin, så du efterfølgende selv kan implementere arbejdsmetoderne i dit pressearbejde.

Sådan gjorde vi

Vi kan skaffe omtale på alle platforme. Nationalt eller lokalt. I dagblade eller fagmedier. Vi hjælper med at få dit budskab ud på tryk, web, tv eller i radio.
På forsiden af Børsen

Med tre nyetablerede kontorer i USA satser Dansk IngeniørService på et nyt marked for offshore vindenergi.

Danmark er en førende nation inden for vindindustrien, og vi så hurtigt det brede perspektiv i historien. Vindbranchens potentiale i USA er enormt, og historien er derfor væsentlig for en lang række aktører i den danske industri.

Med den rette kombination af aktualitet, perspektiv og en skarp vinkling blev nyheden bragt som forsidehistorie i Børsen.

Aftenshowet og forsiden af Spis & Bo

Fortællingen om den biodynamiske landmand Niels Stokholm blev skabt gennem en aktuel bogudgivelse, blåstempling fra landets stjernekokke og et øget salg af biodynamiske råvarer.

Gennem en målrettet PR-indsats fik vi fortalt historien om Niels Stokholm i alt fra nationalt tv- og radio over fagblade til lokale- og landsdækkende dagblade.

Medieomtalen tæller blandt andet et stort tv-interview i Aftenshowet på DR1 samt et forsideportræt i Politikens avistillæg Spis & Bo, der på udgivelsesdagen blev den mest læste historie på Politikens hjemmeside.

Omtale i TV2 og JP

Byggebranchen mangler lærlinge, fordi tilslutningen til håndværkeruddannelserne er dalende.

Byggebranchen oplever økonomisk fremgang, og det fik Aarhus Tech til at garantere lærepladser på mureruddannelsen.

I samarbejde med murermester David Harritz fik vi omsat budskabet om fremgang og lærepladsgaranti til et tv-indslag i TV2 Østjylland og en artikel i JP Aarhus.”

Det siger vores PR-kunder

"Grobowski arbejder dedikeret med vores opgaver, de giver ærlig feedback og skaber gode resultater sammen med os. Det er som at have vores egen dygtige PR-medarbejder – bare ude af huset."

Line RaskHR Specialist, Pressalit

”Grobowski har lige fra begyndelsen været grundige, tålmodige og fantastisk fleksible. Som PR-bureau har de mest af alt været vedholdende, og det giver resultater. PR har ry for at være ren gambling, og det tiltaler mig derfor meget, at Grobowski også selv tager en del af risikoen.”

Carsten GraffForfatter

"Grobowskis største force er, at de nidkært bliver ved, indtil PR-opgaven er løst. Derudover får vi kvalificeret sparring, faglig dygtighed og rettidig omhu hele vejen. Og så er priserne yderst rimelige - man betaler kun, hvis der er succes med ens historie. Jeg vil meget gerne anbefale Grobowski til alle, der mangler en partner til pressearbejdet - det kan næsten ikke betale sig at lade være."

Marie AstrupMarketing Director, Attention

"Grobowski har leveret et håndværksmæssigt godt stykke arbejde fra start til slut. De har haft en stærk forståelse for sagens kerne og været dygtige til at anvende data i pressearbejdet, som har sikret et effektivt resultat."

Morten MunkCEO v. Mafcon og Consul of Ukraine

"Grobowski står for super professionelt og troværdigt PR-arbejde med et stærkt indhold. De er usædvanligt grundige i deres research og går journalistisk til værks. Derved sikrer de et gennemarbejdet og validt pressearbejde, som rent faktisk byder på interessante og relevante historier - med gode resultater til følge. I Danske Koncert- og Kulturhuse har vi opnået god presseomtale med Grobowski."

Maren AstrupKommunikations- og Souschef, Danske Koncert- og Kulturhuse

”Grobowski har arbejdet grundigt og professionelt med PR-opgaven hele vejen gennem processen. De har været tålmodige og vedholdende fra start til slut og har leveret gode resultater, så vi fik vores ønske om at komme i Børsen opfyldt.”

Nadja Lund JeppesenSocial media- og contentmedarbejder, Lomax

Vores PR-kunder

Vi sørger løbende for PR-omtale af disse kunder.
Alexander Loft Birkmose
Journalist + PR
alexander@grobowski.dk

Brug for en effektiv pressestrategi? Book et møde og lad os få en snak – det koster ikke noget. Ring til Alexander på 20762854