PlusIce fik stor omtale i Berlingske

Landets største producent af isterninger, PlusIce, rider på bølgen af danskernes øgede efterspørgsel på convenience-produkter. Gennem vores research fik vi dokumenteret, at salget af nemme og bekvemme produkter, som eksempelvis isterninger og færdigretter, er syvdoblet inden for de seneste syv år.

 

Historien om den stigende forbrugertendens fandt Berlingske Business interessant, og vores presseaktivitet for PlusIce resulterede dermed i en større artikel bragt i det landsdækkende erhvervsmedie. Både som en stor opslagsartikel i Berlingskes hovedavis samt på deres website med 670.000 besøgende hver måned og som opslag på deres Facebook-side med over 225.000 følgere.

Lad os hjælpe dig – og prisen er også positiv!
Vi tror så meget på egne evner, at vi tilbyder en prismodel, hvor 75 % af vores honorar kun bliver udbetalt, hvis din historie finder vej til medierne. Vi kalder det ’no cure – low pay’. Når vi går i gang, betaler du et mindre opstartshonorar. Herefter betaler du kun, når vi skaffer dig omtale i pressen. Bliver din historie ikke omtalt, betaler du ikke. Så simpelt er det. Læs mere om vores PR-model her.

Andre PR-cases

L

L

Brug for en effektiv pressestrategi? Book et møde og lad os få en snak – det koster ikke noget. Ring til Alexander på 20762854

Alexander Loft Birkmose
Journalist, PR og Kommunikaton
alexander@grobowski.dk