Kunde
Naturhistorisk Museum Aarhus
År
2021
Indeholder
Logo og visuel identitet
Tryksager
Film og animation
SoMe
Kunde
Naturhistorisk Museum Aarhus
År
2021
Indeholder
Logo og visuel identitet
Tryksager
Film og animation
SoMe
Naturhistorisk Museum Aarhus er et af landets største naturhistoriske museer med feltlaboratorie og kursuscenter i Nationalpark Mols Bjerge. Museet havde behov for en ny visuel profil og et nyt logo med kant, som vi har designet for dem.
I Aarhus og på Molslaboratoriet beskæftiger Naturhistorisk Museum Aarhus i alt cirka 55 personer inden for forskning, samlinger, formidling, teknik og administration. Museet har rødder tilbage til 1911, og flyttede ind i Universitetsparken i 1941, hvor museet har til formål at fremme naturhistorisk forskning og formidle videnskabens resultater.
BEHOV
Naturhistorisk Museum Aarhus havde et ønske om at opfriske deres visuelle profil med et nyt logo og en ny gennemgående designlinje, der kunne give et stærkere udtryk i blandt andet markedsføring på SoMe og i tryksager.
HANDLING
Vi har designet Naturhistorisk Museum Aarhus’ nye logo og visuelle profil, mens vi også har sat stregerne til blandt andet et jubilæumslogo for at markere museets 100 år lange historie. Derudover har vi blandt andet designet årskort, bannere, flag og diverse grafikker til SoMe.
UDBYTTE
Det nye logo er et akronym for museets navn, og med den nye visuelle profil har Naturhistorisk Museum Aarhus’ udtryk nu fået endnu mere karakter og ensartethed.
Hans Læsø — +45 25788885 — hans@grobowski.dk
Hent gratis e-bog om ESG
Udfyld nedenstående formular og få tilsendt vores guide til ESG-rapportering.