Duften af Memphis BBQ breder sig på Bone’s i ny kampagne
I forbindelse med det prestigefyldte verdensmesterskab i BBQ ‘Memphis in May’ har den landsdækkende restaurantkæde Bone’s lanceret kampagnen ‘Memphis BBQ’.
Kampagnens formål har været at skabe øget opmærksomhed omkring Bone’s BBQ-retter, som er inspireret af den autentiske BBQ-stil fra Memphis. For at gøre det tilføjede Bone’s spicy BBQ-krydderi til to eksisterende retter på deres menukort i maj. Men kampagnen handlede ikke kun om at tilføje ekstra krydderi til retterne – der blev også tilføjet ekstra krydderi til kampagnen med en konkurrence og attraktive præmier.
BEHOV
Sæt fart på kampagne
Bone’s havde behov for markedsføring af deres kampagne ’Memphis BBQ’, så de nye BBQ-retter på menukortet kunne være med til at tiltrække endnu flere gæster til landets Bone’s restauranter. Det krævede et skarpt visuelt udtryk og et sjovt konkurrenceelement, der kunne skabe øget engagement blandt gæsterne.
HANDLING
Grafisk univers og konkurrence
Vi står bag det grafiske univers bag kampagnen til ’Memphis BBQ’, og derudover har vi skabt det grafiske udtryk til online konkurrencen, hvor kunder kan deltage ved at skrabe tre ens og vinde rabatter på deres take away bestillinger. Konkurrencen er en sjov måde at engagere kunderne på og give dem en chance for at vinde noget ekstra.
UDBYTTE
Ekstra krydderi til kundeoplevelsen
Kampagnen blev markedsført via sociale medier, nyhedsbrev og plakater i restauranterne. Deltagelsen i konkurrencen har været høj, og kunderne har udtrykt begejstring for at få chancen for at vinde rabatter. Alt i alt har kampagnen derfor været en succes for Bone’s, da den har skabt synlighed og øget salg.
Hvad kan vi hjælpe dig med? Book et møde og lad os få en snak – det koster ikke noget. Ring eller skriv til Hans.
Hans Læsø — +45 25788885 — hans@grobowski.dk