Kunde
DTU

År
2021

Indeholder
Kampagner

Kampagne for DTU

DTU – Danmarks Tekniske Universitet – er et teknisk eliteuniversitet med 11.000 studerende og 6.000 medarbejdere. Universitetet er verdensanerkendt for sin forskning, tværfaglighed og samarbejder.

DTU investerer i disse år massivt i universitetets fysiske rammer, som skal skabe et endnu bedre miljø for universitetets aktiviteter. Derfor bygger universitetet nyt og udvikler de eksisterende rammer for at få plads til nye, topmoderne forskningsfaciliteter.

BEHOV

Alle skal tage del i at passe godt på DTU

DTU ønsker at skabe de bedste rammer for universitets studerende og medarbejdere. En vigtig forudsætning for det er, at de fysiske rammer altid er i orden. Derfor havde DTU behov for at få skabt en kampagne, der kunne skabe opmærksomhed omkring universitets fysiske rammer, så alle tager del i at skabe de bedste rammer.

HANDLING

Synliggøre ny app

Grobowski designede sammen med DTU en digital kampagne, som skal gøre både studerende og ansatte opmærksomme på, at de kan indberette skader og mangler på bygninger i en app. For at skabe ekstra synlighed omkring kampagnen lavede vi store papfigurer til universitetets knudepunkter, film til digitale skærme samt klistermærker og plakater til vægge og spejle.

UDBYTTE

Bedre fysiske rammer

DTU fik skabt opmærksomhed omkring det fælles ansvar i at passe godt på universitet, så de fysiske rammer skaber kvalitet i hverdagen for alle. Hvis vandhanen drypper, eller en pære er gået, så bliver det nu fikset i en fart ved hjælp af appen.

Hvad kan vi hjælpe dig med? Book et møde og lad os få en snak – det koster ikke noget. Ring eller skriv til Hans.

Hans Læsø — +45 25788885hans@grobowski.dk