Kreativ proces

Vi vil ramme plet. Lige dér, hvor det kan mærkes og måles – og dér, hvor I brænder jer fast i jeres kunders hukommelse. Vi skal helt derind, hvor de skæve og kreative idéer bliver vækket til live.

Når vi arbejder i den kreative proces, trækker vi på alle kompetencer i bureauet. Vores fælles idéudvikling sikrer nemlig, at vi dækker en bred vifte af forskellige synspunkter og prioriteter, så vi når frem til en stærkere løsning.

Vi arbejder ud fra indsigter om jeres målgrupper for at være sikker på, at vi hele tiden har målgruppen i fokus. En indsigt kunne for eksempel være, at en stor del af jeres målgruppe er unge mennesker i alderen 18-24 år, og at de er interesseret i at købe bæredygtige produkter. Er det tilfældet, får vi skabt et klart fokus for den kreative udvikling.

3 gode grunde til at skabe fokus i den kreative proces

  1. Sikrer et resultat, der ikke er skabt ud fra en mavefornemmelse, men derimod et godt forarbejde.
  2. Åbner op for de kreative muligheder, hvor indsigter hjælper os med at skabe en unik løsning for jeres virksomhed.
  3. Underbygger vores kreative idéer og øger sandsynligheden for, at markedsføringsindsatsen rammer plet.

Krøllede hjerner

Vores forskellige kompetencer i bureauet sikrer, at vi kan levere kreative løsninger. Med afsæt i et solidt fundament bliver resultatet af vores kreative proces velovervejet og opfylder målsætningerne for markedsføringsindsatsen.

Når det kreative afsæt er på plads, leder det os videre til selve eksekveringen med en gennemarbejdet plan for, hvordan indsatsen skal rulles ud.