Data og analyse

For at levere indsigtsdrevne markedsføringsindsatser indsamler vi data, som vi analyserer for at forstå jeres målgrupper, konkurrenter og kanaler endnu bedre.

Vi indsamler data i et samarbejde med Gallup, hvor vi har adgang til aktuel og repræsentativ data om den danske befolkning. Ved at bruge indsigterne aktivt i vores kreative arbejde, kan vi levere indsigtsdrevne idéer.

Indsigterne hjælper os med at målrette markedsføringen, så den bliver mere effektiv. For eksempel kan data identificere relevante målgrupper, så I rammer plet hos jeres kunder. Data kan også hjælpe med at forstå jeres konkurrenter og jeres branche helt generelt, så det bliver muligt for jeres virksomhed at skille sig ud og målrette unikke budskaber.

3 gode grunde til at arbejde med datadrevet markedsføring

  1. Sikrer mere velinformerede beslutninger baseret på fakta, så I kan vinke farvel til mavefornemmelser og træffe vigtige beslutninger med ro i maven.
  2. Skræddersyr markedsføringen til specifikke målgrupper og sikrer, at jeres budskaber bliver relevante og engagerende for lige præcis jeres kunder.
  3. Øger indtjeningen ved at fokusere på de kunder, der er mest tilbøjelige til at købe jeres produkter eller services.

Et solidt fundament
Når vi har indsamlet og analyseret data, bruger vi indsigterne aktivt i vores videre arbejde med de strategiske og kreative overvejelser. Indsigterne gør os i stand til at træffe en række afgørende valg om udvælgelse af kernebudskaber og kanalstrategi.

Data og analyse giver os et vigtigt afsæt og en dybere indsigt i, hvad der motiverer jeres kunder, og hvordan vi kan tilpasse jeres markedsføringsstrategi præcist til dem for at opnå endnu bedre resultater.