Kunde
Det Etiske Råd

År
2015

Indeholder
Logo og visuel identitet
Brevlinje
Strategisk Rådgivning
Tryksager
Hjemmesider
Nyhedsbreve
SoMe

Stærk visuel identitet og hjemmeside til Det Etiske Råd

Det Etiske råd er til for at skabe debat og rådgive om nye teknologiers påvirkning af menneskers liv, naturen, miljøet og fødevarer. Rådet følger udviklingen nøje og igangsætter løbende nye projekter, hvor de vil udrede etiske spørgsmål, der er forbundet med nogle store emner og forandringer.

Grobowski har designet Det Etiske Råds nye grafiske identitet, som blandt andet omfatter logo, brevlinje, designmanual og hjemmeside. Se hjemmesiden her.

Flere cases

L

L

L

Brug for en ny visuel profil og hjemmeside? Book et møde og lad os få en snak – det koster ikke noget. Ring til Peder på 30223344

Peder van der Schaft
Strategi + koncept / partner
peder@grobowski.dk