Kunde
Aarhus Sporveje / AarBus

År
2021

Indeholder
Logo og visuel identitet
Strategisk Rådgivning
Tryksager

Aarhus Sporveje bliver til AarBus

Aarhus Sporveje, oprindeligt Århus Sporveje, går helt tilbage til 1928, hvor selskabet stod for både sporveje og busser. I dag ser bybilledet noget anderledes ud. Det samme gør Aarhus Sporveje, og derfor ønskede selskabet et nyt navn og logo, som passer til de nye tider.

Grobowski står bag AarBus’ nye logo og visuelle identitet, selskabets brevlinje og et brushup til AarBus’ hjemmeside, så den afspejler det nye grafiske udtryk. Grobowski faciliterede desuden en workshop, der hjalp selskabet med navneskiftet til AarBus.

”På trods af Covid-19 udfordringerne har Grobowski leveret et flot logo og en genkendelig visuel profil, som matcher vores ønsker og vision. Den indledende workshop og idéfase var særdeles god, og vi er rigtig glade for det slutprodukt, vi står med i dag.”

Anja Mathiesen Kommunikationsmedarbejder, AarBus

Se flere cases

 

 

 

Har du lyst til at høre mere om logoer og visuelle identiteter? Book et møde og lad os få en snak – det koster ikke noget. Ring til Peder på 30223344

Peder van der Schaft
Strategi + koncept / partner
peder@grobowski.dk