Vi skaber fundamentet for salg

Bag ethvert byggeri ligger et stort stykke arbejde. Men arbejdet slutter ikke, når byggeriet står færdigt. En bolig bliver først et hjem, når mennesker flytter ind. Og et byggeri bliver først en god forretning, når alle boliger er solgt eller udlejet. Her kommer vi ind i billedet. For det kræver effektiv markedsføring, som skaber synlighed og genererer salg.

Kampagnepris

189.995 kr.

Boligpakke

  • Udarbejdelse af visuel identitet (logo, valg af farver, font mv.)
  • Design af website
  • Kodning af website i WordPress
  • Opsætning af alle sider på sitet
  • Kodning og opsætning af boligvælger med op til 50 lejligheder i både listevisning og boligvisning
  • Udarbejdelse af salgs-PDF for hver lejlighed med grunddate samt plantegning
  • Design og opsætning af 16 siders salgsmateriale – enten til tryk eller online visning
  • Online workshop med undervisning i daglig brug af website samt tilhørende PDF-guide

Logo og visuel identitet

Et godt førstehåndsindtryk er altafgørende. Derfor er det vigtigt at få skabt et flot logo og en appellerende visuel identitet, som kan præsentere boligprojektet på den bedst mulige måde overfor målgruppen. Logo og visuel identitet bliver det bærende fundament i alle dele af markedsføringen og for at ramme plet, handler det om at gå professionelt til værks.

Website

Potentielle købere eller lejere vil uden tvivl søge online for at finde information om boligprojektet, inden de træffer deres valg om at flytte. Derfor er det naturligvis vigtigt at have et flot, brugervenligt og informativt website, der efterlever målgruppens behov. Her kan I præsentere boligerne og området på en appellerende måde, så I øger chancerne for salg og udlejning.

Boligvælger

I etageejendomme er der helt naturligt forskel på, om man bor i stuen eller på femte sal, og det er selvfølgelig forskelligt fra person til person, hvad man søger. Om man vil have den lette adgang til gårdmiljø fra stueplan eller i stedet ønsker udsigten fra toppen af ejendommen. Med vores interaktive og brugervenlige boligvælger kan købere eller lejere hurtigt danne sig et overblik over lejlighedernes placering, priser og tilgængelighed.

P-plads vælger

Ligesom med boligvælger kan vi også tilbyde en P-plads vælger, så man kan få en oversigt over P-pladser i ejendommens parkeringsareal. De fleste ønsker naturligvis en parkeringsplads så tæt på deres bolig som muligt, og det kan vores interaktive P-plads vælger være med til at sikre.

3D visualiseringer, foto og dronefoto

Et billede siger mere end tusind ord, men der er forskel på kvaliteten af billeder, og hvad de fremhæver. Derfor arbejder vi tæt sammen med professionelle fotografer, der altid sikrer flotte resultater og præsenterer boligerne på bedste vis. Det giver samtidig stor værdi til et boligprojekt at få lavet dronefotos og udarbejdet 3D-visualiseringer, og den del kan vi også hjælpe med.

Unikke kort

Overvejer man at flytte til et nyt område, er det vigtigt at få et godt overblik over afstande til blandt andet offentlig transport, indkøbsmuligheder, kulturtilbud, foreningsliv, dagtilbud og skoler. Vi kan designe en oversigt med et unikt og indbydende kort, som går godt i tråd med hele boligprojektets designlinje.

Plantegninger

I ethvert boligbyggeri er der plantegninger af samtlige boliger, og ønsker I at samle hele pakken med salgsmateriale hos os, kan vi udarbejde professionelle plantegninger. En god plantegning givet et godt overblik over boligens rumfordeling og eventuelt med forslag til indretning, så det er nemmere for mulige indflyttere at visualisere møbleringen i boligen.

Salgsmateriale til print

Når ejendomsmæglere eller udlejere fremviser boliger, opstår der et fysisk møde med den potentielle nye indflytter, og her er det helt oplagt at kunne uddele printet salgsmateriale. Det kan for eksempel være en lejemålsoversigt med situationsplaner, som man kan få med hjem og bruge i sine videre overvejelser om køb eller leje.

Prospekt

Inden et boligbyggeri kommer til salg eller udlejning, kræver opførslen som regel finansiering gennem en række investorer, og her kommer et professionelt prospekt ind i billedet. Med et veldesignet prospekt kan man fremhæve alle kvaliteterne ved byggeriet, det geografiske område og det potentielle marked af købere og lejere.

Brochurer

Det er oplagt at udvide sit salgsmateriale med en brochure, hvor man for eksempel kombinerer lejemålsoversigten med salgsfremmende tekster om områdets faciliteter, boligens materialer og de tilhørende udearealer. En brochure med inspirerende fortællinger og flotte billeder forstærker mulige købere eller lejeres drøm om at flytte ind i den nye bolig.

Tekstforfatning

Ord kan være informative og inspirerende. De kan flytte holdninger og aktivere til handling. Lad os sammensætte de helt rette ord om boligprojektet, så drømmen om et nyt hjem kommer til live. Vi kan hjælpe med tekster til prospekter, websites, brochurer, flyers, SoMe og meget andet.

Magasiner

Med et godt magasin mellem hænderne opnår man en helt særlig fordybelse. Så hvorfor ikke bruge et magasin som en aktiv salgskanal i et boligprojekt? Brug magasinet til at fortælle om spændende boligtendenser og lav portrætter af interessante mennesker, som er med til at fortælle en samlet historie rundt om boligprojektet. Det giver salget en ekstra dimension, som kan vise sig at være det afgørende krydderi.

PR

Alle har behov for omtale og synlighed, og her kan PR være et effektivt redskab. For at ramme mediernes spalter kræver det en skarp sans for den gode historie, og at man mestrer det journalistiske håndværk. Vi kan hjælpe et boligprojekt godt på vej med en pressestrategi, der skaber potentialet for positiv omtale i medierne. Det kan både være i forbindelse med synlighed over for mulige købere eller lejere, mens PR også er en oplagt strategi til at påvirke relevante myndigheder eller potentielle investorer.

Branding film

Film er gode til at forstærke et salgsbudskab og vække følelser hos målgruppen, så det bliver endnu nemmere at forestille sig, hvordan det er at flytte ind i et nyt hjem. Film fungerer optimalt på mange forskellige platforme, hvor man med fordel kan visualisere og brande et boligprojekt på en effektiv måde.

Område film

Når man vælger at flytte, er området mindst lige så vigtigt som boligen for mange mennesker. Derfor er det en rigtig god idé at prioritere en professionel områdefilm, der viser det nærliggende område frem fra sin bedste side med informationer om alt fra kulturudbud, indkøbsmuligheder og naturoplevelser.

SoMe-kanaler

Sociale medier har gjort vejen endnu kortere til dem, du gerne vil nå. Men det handler om at skille sig ud og skabe en relation til målgruppen. For at lykkes kræver det genkendelighed og en strømlinet kommunikation på tværs af forskellige sociale medier. Lad os sammensætte flotte billeder, skarpe tekster, fængende film og de helt rigtige emojis, så vi når helt ind til målgruppens hjerte.

Drift: Instagram & Facebook

En ting er at udgive opslag på sociale medier, en anden ting er den kontinuerlige drift. At man er opmærksom på den feedback, man modtager, og at man er både gearet og god til at respondere på den. Det er dog langt fra alle, der er har kompetencerne eller ressourcerne internt til den del. Derfor kan det være en god idé at invitere os indenfor i maskinrummet og lade os gøre det vigtige arbejde.

Outdoor salgsmateriale

Indtag byrummet med de vigtigste salgsbudskaber og brug omgivelserne aktivt for at styrke markedsføringen. Det kan for eksempel være med annoncering på busser, stilladser, megaboards eller gavle i byrummet, hvor boligprojektet bliver eksponeret over for den geografisk relevante målgruppe.

Trykt annoncering

Markedsføring behøver ikke at være enten eller. Effektiv markedsføring kan i lige så høj grad være både og, når det handler om metoden til at nå ud til målgruppen. Afhængig af målgruppen tror vi generelt på en bred spredning af annoncering, hvor man i mange tilfælde opnår gode resultater med trykt annoncering kombineret med andre markedsføringskanaler. Vi er eksperter i opsætning af trykte annoncer og har kompetencerne til at ramme den stil og tone, der passer lige netop til jeres boligprojekt.

Online annoncering

Annoncering online er først og fremmest målbar. Det gør det muligt at evaluere løbende, så man kan rette til, når der er behov for det. Man kan sprede annonceringen, segmentere efter målgrupper og teste forskellige annoncetyper for at blive klogere på, hvad der fungerer bedst. Vi kan hjælpe med alt fra grafisk opsætning af annoncer til valg af markedsføringskanaler samt overvågning og evaluering.

Tryksager

Man kan med fordel præsentere sit boligprojekt på en visuel og informativ måde i en flyer eller folder, som man kan distribuere relevante steder samt give interesserede lejere eller købere med hjem i forbindelse med boligfremvisninger. Vi kan stå for udarbejdelsen af tekstforfatning, billeder, layout, valg af tryksag og distribution.

Præsentationer

Med ethvert boligprojekt følger præsentationer til både intern og ekstern brug. Ønsker man at skabe et professionelt og ensartet udtryk i præsentationerne, kan vi stille vores grafiske kompetencer til rådighed. Det vil uden tvivl være en god investering at få skabt en flot og overbevisende præsentation, der for eksempel kan styrke salgsarbejdet over for potentielle investorer.

Interesseret?

Ønsker I en professionel samarbejdspartner, der kan styrke jeres salgsarbejde hele vejen rundt, står vi klar hos Grobowski til at hjælpe jer godt i mål.

 

Kontakt Kathrine Lodberg Khamis på +45 31657031 og lad os tage et uforpligtende møde.