Skil jer ud i mængden med en professionel visuel identitet
Vi bliver dagligt eksponeret for en masse forskellige indtryk. Men det er kun de mest kreative og markante, der brænder sig fast. Jeres visuelle identitet er jeres virksomheds førstehåndsindtryk, og den er derfor afgørende for jeres kendskabsgrad og brandingværdi.
Leder I efter en kreativ og erfaren partner til at udvikle en visuel identitet, der både skiller sig ud og sætter sig fast i målgruppens bevidsthed? Hos Grobowski omsætter vi jeres brandvision til en identitet, der ikke bare ser godt ud – men føles rigtig, fungerer i praksis og skaber genkendelighed.
Vi arbejder tæt sammen med jer for at forstå jeres forretning og målgruppe. På den baggrund skaber vi logo, bomærke og grafiske elementer, der indkapsler jeres DNA og fungerer effektivt på tværs af platforme. Designet er æstetisk gennemført, fleksibelt og brugervenligt – og kan leveres med en designmanual, der sikrer konsistens i jeres visuelle udtryk på tværs af kanaler.
Hos Grobowski kombinerer vi kreativitet med strategi, så jeres identitet ikke bare bliver pæn – men også præcis, relevant og mindeværdig. Klar til at tage det næste skridt? Så er vi klar til at bringe jeres brand til live.
Gratis e-bog: Skab en visuel identitet, der bliver husket
Få 14 skarpe tips til, hvordan du styrker din virksomheds visuelle profil, øger genkendeligheden og skiller dig ud fra konkurrenterne. Praktisk, konkret og lige til at gå til.
Se 4 udvalgte cases
Case 01
Det Etiske Råd
Styrket profil til Det Etiske Råd
Det Etiske Råd behandler komplekse etiske spørgsmål relateret til samfundsudviklingen. Ønsket om en fornyet visuel identitet og en brugervenlig hjemmeside førte til vores samarbejde med rådet.
Rådet beståer af 17 medlemmer og fungerer som en platform for debat og rådgivning om etiske spørgsmål i samfundet. Emner som påvirkning af menneskeliv, natur, miljø og fødevarer er blandt de centrale områder, som rådet adresserer. I tråd med rådets fokus på samfundsudviklingen ønskede Det Etiske Råd at signalere kontinuerlig udvikling i deres visuelle identitet.
Vi har udviklet Det Etiske Råds nye visuelle identitet, der omfatter et nyt logo, brevdesign, tryksager og en designmanual. Dertil kommer opbygningen af en moderniseret hjemmeside, der harmonerer med den nye visuelle profil.
Det Etiske Råd har nu en visuel identitet med et nyt logo, der subtilt afspejler rådets komplekse arbejde. Den nye profil er implementeret på tværs af alle platforme, lige fra brevpapir til hjemmeside, som skaber en vigtig genkendelighed, når Det Etiske Råd kommunikerer på tværs af platforme.
“Grobowski har skabt en ny visuel identitet og designlinje for henholdsvis Det Etiske Råd og Den Nationale Videnskabsetiske Komité. Designlinjerne er tidssvarende i deres udtryk og opfylder til fulde behovet for at anvende designet fleksibelt på vores mange målgrupper og forskellige platforme. Den visuelle identitet trækker tillige tråde ind i den samlede visuelle identitet under Ministeriet for Sundhed og Ældre.”
Christa Kjøller, Sekretariatschef, Det Etiske Råd
Case 02
Naturhistorisk Museum Aarhus
Ansigtsløft til historisk museum
Naturhistorisk Museum Aarhus er et af landets mest betydningsfulde naturhistoriske museer med feltlaboratorium og kursuscenter i Nationalpark Mols Bjerge – og vi har designet en ny visuel identitet for museet.
Naturhistorisk Museum Aarhus ønskede at revitalisere deres visuelle identitet med et nyt logo og en konsekvent designlinje, som skulle styrke museets udtryk i deres markedsføringsindsats.
Vi har skabt et helt nyt visuelt univers for Naturhistorisk Museum Aarhus samt udviklet et jubilæumslogo for at markere museets imponerende 100 år lange historie. Derudover har vi designet årskort, bannere, flag og forskellige grafikker til brug på sociale medier.
Det nye logo fungerer som et akronym for museets navn og giver Naturhistorisk Museum Aarhus et grafisk udtryk med karakter.
“Vi er super glade for vores nye logo, som opfylder vores behov for at spejle fortiden og pege ind i fremtidens Nature & Science Museum på Aarhus Ø. Samarbejdet med Grobowski har været præget af indlevelse, faglig professionalisme og forståelse for vores DNA og en oprigtig interesse i at hjælpe os godt på vej.”
Mia N. Gregersen, CCO / Salgs- og Kommunikationschef, Naturhistorisk Museum Aarhus
Case 03
Randers Teater
Fra regional scene til nationalt rampelys
I 2020 gennemgik Randers EgnsTeater en væsentlig forandring, da de ændrede navn til Randers Teater og samtidig fik særligt ansvar for at producere og præsentere professionel scenekunst for børn og voksne både lokalt, regionalt og nationalt. Transformationen nødvendiggjorde udviklingen af en ny visuel identitet, og det var her, vi kom ind i billedet.
Randers Teater, der præsenterer levende scenekunst i byens imponerende teaterhus med fire sale, afholder årligt over 700 forestillinger enten på selve teatret eller på turné både i ind- og udland.
Randers Teater ønskede et moderne og alsidigt logo, der bevarede kant og karakter. Resultatet blev et minimalistisk bomærke med sammentrækningen af ’rt’ kombineret med virksomhedsnavn i en moderne skrifttype.
Randers Teater fik opfyldt ønsket om en moderne visuel identitet, der harmonerer med teatrets udvidede fokus fra lokalt til nationalt niveau. Den opdaterede visuelle profil appellerer til et bredere publikum og markerer Randers Teaters indtræden på den store scene.
Case 04
Vellev
Et nyt kapitel i farver og form
Friskolen Vellev er en dynamisk friskole med fokus på bevægelse og fællesskab, og de centrale værdier er nu indarbejdet i skolens nye logo og website.
Undervisningen på Friskolen Vellev er præget af forskellige tilgange til læring, og den tilgang til uddannelse skulle afspejles i skolens nye digitale platform og visuelle identitet.
Friskolen Vellev havde behov for en visuel identitet, der kunne afspejle skolens unikke værdier, og det har vi skabt gennem en appellerende visuel identitet bestående af en flot farveprofil og en karakterfuld skrifttype.
Friskolen Vellev fremstår nu med en ny visuel identitet, der giver skolen et moderne og dynamisk udtryk, som formidler skolens kerneværdier.
50 logoer, vi har designet, samlet for dig
Herunder kan du se en række af de logoer, vi har designet. Vil du høre mere om en specifik case, eller er du nysgerrig på, hvad vi kan gøre for dig? Tøv ikke med at kontakte os – det er helt uforpligtende og gratis. Det værste, der kan ske, er, at du får et godt råd med på vejen.
Gratis e-bog: Skab en stærk visuel identitet
Få 14 konkrete tips til, hvordan du styrker din virksomheds visuelle profil og skaber større genkendelighed. Udfyld formularen nedenfor – så sender vi dig vores guide direkte i indbakken.

Hvad kan vi hjælpe dig med? Book et møde og lad os få en snak – det koster ikke noget. Ring eller skriv til Hans.
Hans Læsø — +45 25788885 — hans@grobowski.dk